Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ

Μετά  από μεγάλο διάστημα απουσίας, είπα να ταράξω τα ''νερά'', εαν μπορώ, με κάποιες φωτογραφίες από το πανεμορφο νησί της Νάξου και τα μελισσοκομεία μου σε διάφορες τοποθεσίες
.
Επιθεώρηση όχι με καπνιστήρι αλλά με ψεκαστηράκι με νερό!!

Το κουίζ της ημέρας: που οφείλεται η γενειάδα των μελισσών να καλύπτει αποκλειστικά μόνο το κίτρινο τρίγωνο, στην είσοδο της κυψέλης?

εξέδρα από λαμαρινάκι ανοξείδωτο με το μητρικό κάλυμμα από πλαστικό φιλμ


στιγμές βασιλοτροφίας...
ένα μόνο βασιλικό κελί από το οποίο βγήκε τέλεια βασίλισσα

άποψη από την Χώρα
Περιοχή από την οποία βγαινει το πιο ωραίο Θυμαρίσιο μέλι










8 σχόλια:

Anestis Ketsetzidis είπε...

Γιώργο
μας ξεσήκωσες χειμωνιάτικα με τέτοιες όμορφες εικόνες.
Καλά να είσαι.

andreas είπε...

Εξαιρετικά μελίσσια!να δοκίμαζα αυτή την κηρήθρα με το θυμαρίσιο..!

ΠΟΛΥΚΡΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

Να είστε καλά και εσείς.Ευχαριστώ πολύ.

evangelos naxios είπε...

Έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα,είδα πανέμορφα μέρη,φοβερούς ανθρώπους,.........μα σαν το νησί μου.....εκεί ο αέρας έχει μυρωδιά,εκεί μόλις φτάσεις σούρχεται χωρίς να θες να προσκυνήσεις.....όταν φεύγεις,χωρίς να θες δακρύζεις......

Γιώργη μου ωραία μελίσσια και απ'εξω και από μέσα.
Τα διαφράγματα από πότε,μεχρι πότε τα χρησιμοποιείς?????κάθε πότε ανεβάζεις γόνους?????πότε ξεκινάς τροφοδοτήσεις,πόσο.....γενικά πες μου πως τα διαχειρίζεσαι????παραφυάδες πότε???πως?????

evangelos naxios είπε...

Γιώργη να μην χάνεσαι....

Δημήτρης είπε...

Είναι από εκείνες τις φορές που καταλαβαίνεις μόνο από φωτογραφίες πόσο κάποιος αγαπάει τις μέλισσες.Γιώργο να είσαι πάντα καλά κι εσύ και τα μελίσσια σου.Πραγματικά εντυπωσιάστηκα!
Χαιρετίσματα στην όμορφη Νάξο.

Δημήτρης είπε...

Την απάντηση στο κουίζ δεν μπορώ να την βρω με τίποτα.Να το πάρει το ποτάμι!

Unknown είπε...

apisteftes fotografies.mpravo sas!!!!!!!!